2022. április 13.

Tanórai kalandok és projektek a Digitális Témahéten

Az 1. b osztály írás óráin, a betűkkel való ismerkedést a Genially alkalmazás segítette, amely egy játékos feladatsort kínált a tableteken párban dolgozó nebulóknak. A tanórákon örömmel és aktívan dolgoztak, saját munkájukat ellenőrzését is szívesen végezték, társaiknak is sok segítséget adtak.

Az 1.c-sek a Sándor, József, Benedek... és a tavaszi méhecske ébredése c. projekthét keretében betűket tanultak, matematikai feladatokat oldottak meg tabletekkel, gyakorolták a Genially-t, a tankockákat és a QR kódok leolvasását. Digitális képszerkesztő programokkal készítettek versillusztrációkat. Padlórobotokkal programozási feladatokat oldottak meg.

A 3.a osztály Mese projekthetet tartott, melynek keretében a meseszámok közt haladva egy közösen kitalált történet helyszíneire juttatták el a Bee-bot robotokat. A gyerekek a meseszereplőket Autodraw programmal rajzolták meg, a LapodaMese segítségével pedig a történetmesélést gyakorolták.

Az 5.b-sek projektóráján az E-ON EnergiaKaland c. tanulási programját használták, amely számos digitális „kihívást" kínált számukra saját környezetük energiaforrásainak megismerésére, energiatudatosságuk formálására.

Egy híján 200- Petőfi c. önálló iskolai projektünk keretében digitális kalandra hívtuk felsős tanulóinkat. A résztvevők névadónk örökségét kutatták. Csoportban végzett alkotó munkájuk során különböző digitális alkalmazások segítségével hoztak létre produktumokat. Munkájukat rövidesen az iskola honlapján is közzé tesszük.


Vissza